• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Domy studenckie
  • Wydawnictwo
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AKF w Krakowie - strona główna
  • Startinne www
    • Wiadomości
    • USOSweb
    • Witryny internetowezwiązane z AKF
    • Mapa witryny
    • CoVid19
    • Artykuły archiwalne
    • Wybory
    • Zgłoszenianaruszeń prawa
  • o Uczelniwładze, kontakt
    • Kontaktosoby, telefony
    • Historiagodło, tradycja
    • Władze UczelniRektorzy, Senat
    • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
    • Kierunki studiów
    • Informacjestatut, doktorzy HC
    • Projekty unijnefundusze EU
    • Ochrona danychosobowych
    • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
    • Strategia Rozwoju
  • StrukturaUczelni
    • Dziekanaty» witryny wydziałów
    • Szkoła Doktorska
    • Studium Języków Obcychzespoły językowe
    • Biblioteka
    • Rada Naukowa
    • Centrum EdukacjiZawodowej
    • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
    • Jednostki pozawydziałowepodlegające Rektorom
    • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS BS
    • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
    • Domy studenckie
    • Inne informacje
    • Studiaregulaminy, odpłatności
    • Biuro Karier
    • Kierunki studiów
    • Zajęcia tutoringowe
    • Koła naukowe
    • Pełnomocnik Rektorads. osób niepełnosprawnych
    • Inspektor BHP
    • Koło PCK i klub HDK
    • Koło PTTK
    • Legia Akademicka
    • Pomoc psychologiczna
  • Naukai projekty
    • Szkoła Doktorska
    • Dział Naukii Wydawnictw
    • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
    • ProjektyNCN i MEiN
    • Specjalizacjaw dziedzinie fizjoterapii
    • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
    • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
    • Konferencje, konkursy
    • - formularzrobotyka i nowoczesne formy...
    • Regionalna Inicjatywa Doskonałości1. edycja 2024-2027
    • Zasady punktacjiza działalność naukową
    • Dokumenty Sekcji Kadr
    • Inne dokumenty
    • Badania Naukowe
    • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
    • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
    • Dydaktyka
    • PPK
    • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z sieci AKF
    • Pomoc psychologiczna
  • Erasmus+POW ER, OLS
    • AktualnościErasmus+
    • EPS/ECHE
    • Info for incoming...
    • Dla studentów
    • Dla pracowników
    • Kontaktkoordynatorzy
    • umowy z uczelniami
    • formularzna studia 2025-2026
    • formularzna praktyki 2024-2025
    • formularzna B.I.P. 2024-2025
    • statystyki
  • Sport
    • Aktualności sportowe
    • Dokumenty AMM i AMP
    • Imprezy sportowe
    • Popularyzacja sportu
    • KS AZS-AWF Kraków
    • Trenerzy na Igrzyskach
    • Olimpijczycy z AKF
    • Narodowa Reprezentacja Akademicka
    • Archiwum artykułów
  • Galeriemultimedia
    • Zdjęciaponad 10 000 zdjęć
    • Filmyo AKF w Krakowie
    • WF z AWF
    • Biegi narciarskiezJustyną Kowalczyk
    • Znak graficzny AKF
  • Rozkładyzajęć
  • Start ⇒
  • o Uczelni ⇒
  • Polityka Jakości ⇒
  • Inne ⇒
  • O nas...

Mistrzowie Dydaktyki

Projekt MD74 – Mistrzowie Dydaktyki

O projekcie

+ - Celem głównym projektu jest: Click to collapse
  • Podniesienie kompetencji kadry akademickiej w zakresie stosowania nowoczesnych, innowacyjnych metod dydaktycznych, takich jak stosowanie metody tutoringu w kształceniu
+ - Nazwa projektu: „Mistrzowie Dydaktyki” Click to collapse

+ - Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój Click to collapse

Nr projektu:
Budżet projektu:         

+ - Projekt jest realizowany w okresie od: ... do ... Click to collapse
+ - Opis wsparcia: Click to collapse

Zaproszenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego do składania ofert na wdrożenie modelu tutoringu do praktyki uczelnianej, w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze wdrożeniowym pt. „Mistrzowie Dydaktyki „w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego I. Przedmiot naboru: Przedmiotem naboru jest wyłonienie ofert uczelni, które wdrożą do  praktyki na  polskich  uczelniach prowadzenie  zajęć  z  wybitnie  zdolnymi  studentami  wykorzystując  opracowany  model tutoringu, zwany dalej „modelem tutoringu”. Środki  finansowe  mogą  być  przeznaczone  na  dofinansowanie  wynagrodzeń  dla  nauczycieli akademickich  prowadzących  zajęcia w ramach  normalnego  toku  studiów  ze studentami z wykorzystaniem metody tutoringu oraz na przygotowanie materiałów dydaktycznych na potrzeby tych  zajęć.  Zajęcia  będą  prowadzone podczas nie pełnego cyklu kształcenia  przez co   najmniej 3 semestry.Forma prowadzenia zajęć  będzie  wynikała  z opracowanego    modelu    tutoringu, z wykorzystaniem wiedzy zdobytej podczas zagranicznych wizyt studyjnych oraz będzie uwzględniała autonomiczne podejście uczelni. Model tutoringu został udostępniony w październiku 2019 r. Projekt zakłada udział ok.600 nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia dla co najmniej 1800 wybitnie  zdolnych  studentów,  którzy  dzięki  wsparciu  z  Europejskiego  Funduszu  Społecznego podnieśli  swoje  kompetencje.  Rezultatem  projektu  będzie podniesienie    kompetencji    kadry akademickiej w stosowaniu metodytutoringu oraz stosowanie ww. formy ukierunkowanej na wsparcie wybitnie zdolnych studentów w uczelniach w Polsce.

W ramach wdrożenia modelu tutoringu zadaniem nauczycieli akademickich wskazanych przez Uczelnię będzie:

a) Prowadzenie  zajęć  z wykorzystaniem    modelu    tutoringu oraz    przygotowanie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć w formie tutoringu podczas niepełnego cyklu kształcenia -co  najmniej  3  pierwsze  semestry w ramach studiów I stopnia  lub jednolitych studiów magisterskich; dopuszcza się możliwość realizacji części zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość(np. e-learning);2)udział w ewaluacji wdrażania modelu tutoringu i ewaluacji projektu.

b) Wartość alokacji  środków  finansowych  przewidzianej  na  dofinansowanie  przeprowadzenia zajęć w formie tutoringu w okresie co najmniej 3 semestrówwynosi:11 000 000,00 zł(lata 2020-2022).

3.Okres wdrażania modelu tutoringu nie może trwać dłużej niż do dnia31 grudnia 2022 r.

Informacja na stronie: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/zaproszenie-do-skladania-ofert-w-ramach-projektu-pozakonkursowego-mistrzowie-dydaktyki--wdrozenie-modelu-tutoringu

 

Zespół projektowy

Aktualności


 

Poprawiono: 07 marca 2021
  • Inwestycje
  • Dojazd
  • Plan kampusu
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login


© 2025 AKF w Krakowie - strona główna

Na początek